Sladké sny

Musím prestať počúvať Marilyna Mansona. Je to strašne strašidelná pesnička. A potom píšem poéziu ako toto. Asi v živote som nenapísala nič podobné.
A áno, aj tento článok chránia autorské práva.
Vaša... The Breand




Sladké sny sú tvorené strachom,
očakávajte pohromu.
Sladké sny vás neopúšťajú,
ani keď sa skryjete pod strom.

Sú ako nekonečné utrpenie
preplnené krvavými úsmevmi
a zožltnutými zubami.
A pri tom sa vám páči to snenie.

Vidíte azda koniec tejto tmy?
Tak ste len na jej počiatku.
Chyťte sa za plesnivú látku
a začnite hrať hry s vašimi životmi.

Pýtate sa azda či ich máte viac?
Máte ich toľko, koľko vám ich sladké sny poskytnú -
aj kvetov je toľko, koľko im dajú vykvitnúť.
A ten krvavý úsmev sa smeje chtiac-nechtiac.

Ten krvavý úsmev bude mojím.
Priblížim sa a vycerím žlté zuby.
Prelomím vaše kĺby
a všetky si ich privlastním.

Vyzerá to desivo?
Pletiete sa – sú to sladké sny –
ktoré sa tiahnu na všetky strany.
Sú všade.
A vy im stojíte na základe.


Komentáre

  1. akurát táto pesnička od Marilyna sa mi páči asi najviac, aj keď máš pravdu, je vážne strašidelná... ale je to jeho štýl. básnička je veľmi pekná, ja sama ich písať vôbec neviem, takže obdiv pre teba, že dokážeš niečo také vytvoriť.

    k tvojmu komentáru..
    ja nepoznám iba tú budovu, pri ktorej bývaj Adiss, ostatné ako-tak hej, teda viem, kde sa nachádzajú, ale vnútri som nebola.. asi za hodinu by mala moja mamina prísť domov a povedať mi, že kde to teda bude..takže som zvedavá a mám tak trochu nervy. no, bifliť sa budem musieť aj ja..asi...ale tak uvidím, ako to bude zvládať. teraz mám jednotky, poväčšinou (človek sa musí pochváliť no :D), a rátam s tým, že budúci rok ich už toľko nebude. budem sa snažiť, ale uvidím. bože, keď ostatní hovoria, ako idú sami na školy, tak ja som rada, že tam aspoň niekoho budem mať! síce to nie je dokonalé, ale aspoň niečo.

    ánoo, na TFiOS chcem ísť aj ja, asi cez víkend, dúfam, že sa mi podarí..ale to budú vodopády tam. bože. síce som už čítala nie moc dobré recenzie, ale mne sa to bude páčiť, ja to proste viem. hej hej, zmenila som si dizajn, ale len trochu.. neviem, na drearyway chcem mávať také jednoduché, na HoI také zložitejšie, takže taak.

    poznám to..úplne ti chápem. aj ja pribehnem na blog, keď sa chcem vypísať. niekedy to robím aj v komentároch a potom ľutujem ľudí, ktorí to musia čítať.. :D asi len dve osoby v reáli vedia o mojich pocitoch tak dobre, ako ich píšem na blog. možno len jedna..

    nebooj, ja budem písať aj častejšie, lebo vždy, keď si sadnem za blogger, tak tam popíšem úplne iné veci, než som pôvodne chcela a potom mi ten zvyšok ostane. takže teraz by som články mala pridávať častejšie, uvidím. ale si ma vážne potešila, ďakujem :3 aj mne sa tu vážne páči, si strašne sympatické dievča. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Comment me

Obľúbené príspevky